2015. március 21., szombat

Uberezni tök egyszerű

Fiatal verda + okosteló + szabadidő + regisztráció = pár nap alatt megvan minden és azon kapod magad, hogy meló után nem tudsz kiszállni a kocsiból, mert keresztül-kasul szeled a várost szimpi idegenekkel. Korábban meló után, edzés előtt volt, hogy órákig kocsikáztam szellőztetni a fejemet. Most meg fizetnek is érte. Királyság!

Pár napja kezdtem, az elején döcögősen ment, rosszkor voltam rossz helyen, volt, hogy fél óra is kellett, hogy beessen egy kuncsaft. Nade menjünk vissza az elejére:

Rögtön bele a mélyvízbe - irány a népligeti buszállomás - egy norvégot kellett megtalálnom, szerencsére ő intett le engem. Európai körútján mindenhol uberezett és eddig minden flottul ment. Tetszett neki, hogy nem kellett rögtön, rossz árfolyamon pénzt váltania - majd a szálló környékén. Átcsapok idegenvezetőbe és közben az angolom is feléled. 2.100 lett a vége, amiből 1.680 marad nekem. Nem rossz.

Alig hogy kiraktam pittyeg a cucc, helyzet van. Pár utcával arrébb veszem fel Szilvit. Oh bakker, ingyen is vinném. Sajna nem megy messzire és kapcsolatunk is plátói marad, 950 a vége.

Első napra elég lenne ennyi, de megint kapás van, ezt még megcsinálom. Kedves orvos pár színházba megy, amióta műxik az Uber, teljesen átálltak a tömegről/taxiról. Alig 2 rugó felett van a vége. Hawaii.
Húzok haza, de már a csütörtöki meló végét várom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése